söndag 30 mars 2008

jag känner en tjej, idag känner hon sig jävligt köttad. jag har varit på väla hela dagen, först fick jag min student present, en ny digitalkamera till mig, tack tack tack! fick den nu för jag vill ha den till studenten så jag kan fota mina tjejer sista dagen:* m, fika på väla. chailatte &macka. linas student outfit är klar, min klänning är inte ens färdig + att jag måste ha shoes, ska jag ha dom gröna? [lägger in bild sen] dom är gröna &lila iaf. as coola &passar as nice till klänningen i fink. om 30min ska jag ta bussen till stan &träffa tjejerna på en fika. måste käka nått innan. sedan ska jag hem &leka med min nya kamera. hatar att köpa sånnt, men dem i affären sa att denna var nice, så jag får vel lita på dom, annars börjar jag lipa. [hehe] btw, tjejen som jag berättade om, det är jag!
P&K

Inga kommentarer: