måndag 31 mars 2008


imorse när jag kom till skolan möttes jag av en fin lapp "es3b svenskan inställd, läs np-häftet" jag, likaså alla andra [viki iaf] blev glada. så efter att jag haft färg&form, projektarbete &utvecklingssamtal [som gick bra] så tog viki mig i handen för att gå loss, eller viki gick loss. jag nöjde mig med min glass, gottis. the hills & oc för mig del, sedan fick jag mat. jag har 320kr kvar på mitt konto, och när jag fick mina cash? IDAG! jag suger så jävla phett. nu ska jag klara mig på 320:- &jag har hittat en tjocketröja jag vill ha &trycka en sak på. kul att mina penglar är borta, gone gone gone! ska beställa mina shoes till studenten idag också! seksik_chej_5_juni_ärlikamed_idus_! ikväll börjar prisonbreak igen. sha-la-la-la! gissa vem som ska sitta franför teven &glo på brödrarna scofield? ME! nä. ta tag i dig själv &gör nått vettigt unge.

P&K

Inga kommentarer: