söndag 16 mars 2008

igår blev det party.
josse fyller 19 idag &därför firade vi henne igår. vänner, vin, chips, dippa, guitarrhero &the voice tv altså, kan det bli bättre? NEJ! vi hade så mysig hemma hos josse. bussen till stan &shake. där tog peran min leg &stoppade i fickan, sedan gav han det till alla andra vakter. så det blev korsförhör för mig. vart är du född? helsingborg, eller nej ängelholm, hur lång var du när tog detta fotot? 157. jag är född i ängelholm och var 166 när bilden togs, haha ofta man har koll på hur lång man är? sedan drog vi en snabbis till steak, sög fett. &jag kunnde inte hålla mig för asgarv. så jag skrattade och snniffade nudeldoft innan vi gick. shake igen &mys. träffade henke?! helt otippat. sedan blev det korv, också följde viki med mig hem, jag somnade så jävla snabbt sov asgott hela natten &vaknade imorse av att en speciell mr jolkan ringde? öh! sedan åkte viki hem &jag kekade frulle &låg i soffan tills klockan blev mycket. ikväll kommer lina hem.
P&K

Inga kommentarer: