söndag 23 mars 2008

hemma från pappa nu. borta bra med hemma bäst. igårkväll kollde jag på så som i himlen, den är så jävla fin den filmen. blir helt gråtfärdig varje gång, men eftersom jag inte såg hela igår blev det inget gråtkalas +att jag inte klarar av scenen i slutet när han ligger &blöder på toan. såklart föratt jag inte pallar se så mycket blod pga min satans blodfobi. sedan såg jag crossroads. den filmen får mig att må så äcklig bra och jag ler typ igenom hela. han killen är ju skadligt snygg också + att jag minns hur lycklig jag var första gången jag såg den &hur förstörd jag var dagen efter pga av en tjej som är köttad i huvet (en annan histora dock)

jag har fett sugen på glass. altså ge mig glass. lina&oskar ska till pökmeh senare, trolgitvis följer jag med, köper mig en ben&jerrys &sitter och mummsar på den hela natten franfördatorn &följer slaviskt mina favoritbloggar. så uppdatera my fländs.

Inga kommentarer: