tisdag 25 mars 2008

får börja med att tacka jonkan &lina för idag. tack mina söta.
john kom &hämtade mig+min syrra. så åkte vi till town, jag köpte en snetröja &ett rosa nitarmband. hehe, fint! sedan hängde vi på nb exagt hela jävla dagen, eller inte jävla eller? jag menar, sköna killar, skön musik. hoffmaestro all day long? vem klagar på det? ETTA INTE! skönaste var när vi skulle beställa mat på mcdonals drive in, snubben i luckan garvade som fan. "är det bra så" "näe en glass, en paj &en stor cola också" så när vi var klara han bara:"ni ska inta ha 2-3 menyer till?" he-he inte vi inte. johkansnuttan tokkörde mig &lina hem, tack&pusspuss. har pratat med viki i telefon sedan jag kom hem, klagar inte på det heller. älskar att ligga under täcket &prata strunt med henne. man kan säga vad man vill, eller bara sjunga lite. &skinkan hade gått bra.
P&K

Inga kommentarer: