fredag 14 mars 2008

eftersom inga bilder togs ikväll skulle jag rita mig själv i paint, mindre lyckat kanske? jag deckade i soffan 1500. vaknade 18.30. 19.34 gick bussen ner till town &till ebbas new hood. jag lyckades äta, klä på mig, OCH SMINKA MIG! &jag erkänner, jag ar riktigt snygg faktis. hos ebba blev det cola [till mig], vatten [till sis], vin [2 ebbaunt oskar] &drinks [till lillen] +att alla moffade chokela. riktigt mysig kväll med musik, prat &allt det där. följde partypinglorna til tivoli, sedan gick jag till bussen där jag träffade 3random killar som skulle berätta för mig att jag var ju såååååå söt &snygg. jag bara:"jaja" så frågade dem vilken buss jag skulle ta. så svarade jag "5an du kan ju skriva upp det i din dagbok när du kommer hem, glöm inte vad jag hette &det där" när jag hoppade av bussen var jag tvungen att ringa mamma. snäll hon är. 01 01. nu väntar jag på att lina ska komma hem så jag kan joina hennes seng på lite mackor &teve kanske.

imorgon blir det fest för josse 19!
grattis mitt hjärtekorn.
P&K

1 kommentar:

Paula sa...

haha aw. bra att killarna inte rörde daj då hade jag dödat dom :D HALLÅ JAG VAR JU SILF IGÅR, bajs jag hade kunnat ringt. HMZ