fredag 28 mars 2008

efter att jag åkt tåg till åstorp, bölat lite, åkt tillbaka, blivid kidnappad till naturkompaniet av ahl, mårre &mange [?] träffade jag ft +emmus på ebbas. jag tryckte, verkligen tryckte [var så jefla hungrig] i mig en varm macka nr4 utan skinka, gott! vi gjorde sedan stan osäkert, johannes gjorde xanal så trix på mig. orres hörlurar är numera 2delade, fint! ica &2.5or till killarna &cola till tjejerna. så inveg vi våren i norrahamnen på trädäcket. riktigt mysigt &precis som jag ville ha det. [<3 you rock my world] bussen hem, sedan longboardade jag till ica med hångelklubben. jag var riktigt duktig, vill åka mer, det är roligt &skönt att glida. vi moffade tecos, sedan kom henke &skulle ha sin mysse som lina lånade typ när hon gick i 8an? så passade vi på att gå en promenix, jävlar har typ ont i bena nu för vi gick så långt, eller vi gick typ inte långt, men iaf. vinkade av henke &nu blir det tjenare kungen, &glass. har redan moffat chips. he-he

P&K

Inga kommentarer: