tisdag 18 mars 2008

direkt efter jag vaknat var det dax för städ-dag. händer mig sådär var 3:e månad. då röjer jag igenom mitt rum totalt, idag var det dax. och fyfan vad stökigt, dammigt, sandigt [?] och äckligt det var. he-he, men nu är det borta. typ. dock har jag asmycket grejer på mitt skrivbord redan, måste sluta hålla på såhär. jag råkade dessutom damsuga upp min penna, som jag har till mitt pa! lyckat ida, men detn kom ut sen igen. haha då blev jag asglad. jag har bäddat rent också, det är nog så jävla mysigt, sen rakade jag bena, för det är världens mysigaste.lina bara:"lönt att du ska bädda rent i din säng, du sover ju ändån aldrig där" hehe, nu ska jag försöka sova i min seng igen, förlååt. var med lina på väla en snabbis &hämntade henne kalender till hennes pa. jag var tvungen att garva åt mig shelv. jag ser riktigt köttad ut? jag har även gjort hårinpackning idag ebba, haha. ebba tyckte mitt hår var frizzy igår, så hon tvingade mig att jag skulle göra hårinpackning, så jag gjorde det idag för ebbas skull. så nu är det jätte mjukt och no more frizzy. här om dagen fick jag en jätte mumma bodylotion av min mamma också, jordgubbe. snacka om att jag ska lukta gottis i sommar. jaja, nu har jag tryckt i mig gårdagens kaffe? GODIS sedan igår också
P&K

Inga kommentarer: