torsdag 13 mars 2008

avslutade nyss dagens sista samtal med viki. vi har pratat 3gågner idag. hon är så söt. hon var tvungen att ringa nu för hon hade probs, and i'm here for you baby. innan när jag var ensam hemma så kom det någon randome och knackade jätte försiktigt på dörren, skoja att jag kissade på mig när hon inte gick här ifrån heller. är helt hyper just nu. tappade bort min sexiga shena innan också, så låg den på golvet. så jävla bra gjort. trodde jag var ledig imorgon somvanligt, icke. ska ju se fotoutställning på dunkers 10.00. sedan blir det fika 12.00. trevligt. mp3n med &så hoppas jag på fint väder så kan jag sitta och softa på en bänk, jag vet precis vilken. hoppas på fint väder. mamma sitter och vänder panssions papper i henne säng och suckar tillsammans med katten. ska se om någon uppdaterat sin blogg. sedan sova.
P&K

Inga kommentarer: