onsdag 27 februari 2008

sov hos magganlove inatt. så igårkväll blev det falafel+gossipgirl+gynning+te=massamys.
sedan bäddade vi ner oss i maggans rum &pratade och sånnt mysigt. imorse vaknade vi elfa &gick upp fixade oss, käkade &sedan åkte iv till sysöder &fixade. slutligen till skolan, vi kom lite försent. hehe, så lekte vi lite på textilen &jag blev klar med mina jävla knapphål, efter fler svordommar såklart. haha, äntligen altså. fick säkert sprätta 7gånger idag också. men men that's life. sen stressade jag till tandis, blev försenad, ops! &fick ny tråd, dock gör det lite ont på tungan!!! [waaaah] sen hem &sy på alla knapparna så hela tröjisen blev klar. sen hade jag en sabbdejt med palo på ica, haha. käkade med lini &orre sen sydde jag mina h&mbrax som sprack i veckan, så blev det också fixat. nu är jag jätte sugen på kräm bara för vi köpte det innan, det är ju så mumma! ikväll blir det softalisera. imorgon skola, sedan middag med mormor, kusinen &ulrika på väla. &på fredag är jag ledig, ska fösöka städa lägenheten lite, fika med jojje &kitty och sedan ska jag på middag, sen kanske utång? men tror jag åker hem istället. på lördag är det party för flisan 19 @maggans såklart. &alla vet ju hur det slutar där? sent, med simglasögon och sjukt mycket skratt, JAG LÄNGTAR!!
puss&kram

Inga kommentarer: