lördag 16 februari 2008

shyk


också detta jävla tjatande om att jag är sjuk! ja, jag mår skit. men jag gör iaf saker jag bestämmt iaf. igår knarkade jag panodil, strepsils och otrivin för att jag skulle följa med, dessutom hade vi förfest här. så, jag var ganska illatvungen. utgången blev rolig. konstigt folk ute dock, men jag var pepp. tills jag fick så jävla ont i nacken &ryggraden. fy i helvete. kunnde typ inte sitta på bussen, eller jo det kunnde jag ..men när jag kom hem fyfan. lite panodil, strepsils och i med min ursexiga bettskena jag fått av tandis, har aldlrig varit hetare. vaknade 11 imose, då hade lina redan plockat undan ölburkar osv, hon är fan underbar. vi käkade frukost: chippe med dippe &jos till summerland såklart, sedan vänner. sedan deckade jag väll i sofan, vaknade, däckade, vaknade också drog lini med mig till ica, trevligupplevelse att handla när man helst vill ligga hemma och dö. ikväll skulle jag egentligen till ebbababy+familij och äta gott, dricka gott och ha det mysigt. men eftersom jag är sjuk och att jag då riskerar att smitta hennes kusin stannar jag hemma, synd men ett måste dessutom skönt att vila. lina stannar också hemma. vi ska äta toast och kolla på se upp för dårarna, filmen som des citerade genom hela sthlms resan, lär bli intressant.

1 kommentar:

Paula sa...

haha idag så går båda på panodil :D jag knarkar fan det. eller ja, nästan. kanske inte som du dååe.
OOOH så fina tändisar, slupr i kistan alltså!

JAG KOMMER I VECKAN MED CHIPPE&DIPPE OCH SOVER HOS DAJ. psst, då får jag se dina tänder. nam nam :D pouuss idobebbih