onsdag 20 februari 2008

muhs

blev mys hos sasha, bastu, chippe, dippe, morotar, gruka, vin. yeh you name it. lagom mycket allt, sedan guitarr hero på det. oh yeh baby, ebba jag börjar lära mig nu! slipper vi skratta nästa gång jag spelar oki? annas man kom sedan och pickade upp oss hos sasha, snell. hade hade fan en rosa wunder baum i bilen, fan vad jag gillar det! rosa &wunder baumar. yeh, sån ska jag också ha i min bil ....eller på min cykel? nice. när talle släppte av mig gick anna med mig en bit &luftade sig. [pusspådig] nu är jag jätte trött &imorgon väntar middag hos farmor med en liten hjärtepresent. mysigt att få middag &mysigt att träffa farmor. angelica sover här inatt, så det väntar säkert en superhärlig frukost också, för angelica. ja, hon är bara angelica helt enkelt.

Inga kommentarer: