söndag 24 februari 2008

jag& min lina är bäst på att handla. när det gäller att köpa tråkiga saker som tandkräm, shampo, tvål, tandborstar osv. så gör man det med stil &klass okej? jag är fett inne på rosa &har varit äckligt länge nu [säkert 6månader +] så varför inte köpa det i rosa? idag köpte vi ett rosa shampo, &när vi kom hem luktade det fan gott också! haha. bäst!

mamma ringde innan &vet ni vilken som är min? miss dior cheri, min aldeles min egna. &det bästa är att jag luktar så jävla gott i den. jag kommer bli oemotståndig. funderar på att ge mamma mitt pass &inte skaffa id, så slipper jag gå ut? för då kan jag inte? haha för mamma har snott mitt pass! så jävla bra det vore, slipper jag göra av med massa pengar varje helg. kan jag spara till nått mer viktigt, typ nått rosa. men jag måste ha ett leg &jag får fan skylla mig själv ..eftersom mamma gav mig cash till det i september &jag köpte andra grejer för dom slantarna? [jag suger, förlåt mamma]

Inga kommentarer: