lördag 2 februari 2008

först kalas för mammi igår. sedan begav jag &lina oss till maggan där även emilie &viki var. blev lite cider &vin. sedan begav vi oss in till stan, till mcdonals för viki var sugen? gick som dårår till tivoli för att ta stämpel och hängde in jackorna, det skulle vi INTE ha gjort. mötte dom andra vid steak house, då skulle vi tydligen till gp?! KUL att gå genom hela stan i endast kortärmat, jaja. gp var icke kul, jag tog lite chejer och gick. så blev det tilvoli rejv. sedan kom alla dit och vi tog det minsta bordet i vinylen och satt där? haha sofie satt i fönsterkarmen jag satt på soffan som typ alla andra. hade en mysig &rolig kväll. sedan blev det hem &ha film kväll med lini, chippe &pepsi. det satt fint i kistan efter en helkväll på tivoli. idag är jag så jävla trött. vet inte vart jag ska ta vägen. aja, ska göra vid mig nu och åka till dad.
peace love and bira
[siesta 06.]

Inga kommentarer: