måndag 4 februari 2008

fika

blev fika/kvällsmat på mezo ikväll med josse, viki &maggan. inte bara mat &fika utan sjukligt mycket skratt och roligheter också! haha, kan dock inte skriva det här, kanske informationen hamnar i lite fel öron. när jag kom hem, hade jag &lina fått present och ett brev av mammas resekamrat. altså, hon är verkligen FÖRsöt, finns typ inte ord. inte nog att hon är världens gulligaste mot min mor, hon är det mot mig och lina också. [fast hon är det iof mot alla]

jag har blivit kär. länge har jag velat ha låga converse, idag såg jag ett par rosa på englasblogg, jag föll. dom är ju så söta &hade passat min perfa. rosa är lixom det hetaste för mig jusst nu, allt ska vara rosa. jag måste hitta dem nån stanns. hoppas jag hittar, någon som vet var dem finns så skriv till mig. imorgon ska jag på utblidningsmässa sedan hem &packa emmas grejer som jag lånade till sälen &min väska till sthlm. spännande. sedan avskeds middag med mamma &lina. ris &kyckling står på menyn.

Inga kommentarer: