torsdag 14 februari 2008

d-d-day?

"hjävla bög dag" citat by orre, jag håller med!
men jag kan erkänna att jag har haft det väldigt mysigt, vaknade av att viktor ringde imorse och hotade mig till livet för jag hade skickat en ros till honom? så var inte fallet, det var vår allas isprinsessa flaskan. på textilen var alla trötta och döda, jag är jätte förkyld och känner mig inte så jätte pepp heller. blev hjärt kakor &mys. sedan bar det av till tandis trådar och bettskena till mig, jatack. hem &mötte upp viki på vägen. sedan blev det pizza, och sedan bert+godis+chippe+dippe+glass. näe vi kärnger inte? det var mysigt, skönt och inte ensamt. inatt ska viki &maggan sova hos mig. vi ska slänga ut en i mammas säng. imorgon blir det förfest här, jag mår ganska kassed inför utgång, får se om jag följer med eller stannar hemma &nannar. måste prata med paula. palo wtf? näe, nu ska jag joina min säng på godis.
puss&kram skumbanan

1 kommentar:

Paula sa...

hahaha. okaj! jag kom hem typ för 12 minuter sen? helt fel? kommer vara dead i skolan tomorrow hehehe. fast skit i det. meeen du är inte inne på msn så får ta det antagligen imorgon bebbi :D puss