torsdag 3 januari 2008

nyårs afton

okej här kommer min uppdatering efter nyår.
började med att jag &lina kom hem till maggan där maggan och josse stod och lagade mat i köket, jag fick göra fina små lappar till bordsplaceringen, för att jag skriver "fint" [vem som nu kom på detta ska dränkas:*] vi placerade ut alla och det blev fint. trångt, intimt och mysigt. alla kom vid typ 8a, mm! då blev det mat, gott, gott, gott! det var så jävla gott och jag hade en finfin bords herre fredrik [h] han var så söt och snäll mot mig, eller inte. "tur att jag fick dig som bordsdam ida för att hur mycket jag gör bort mig är du fan värst" tack gubben du är söt. sedan hade jag ju pp också. men sedan fick jag en till patrik [bille] kul att jag satt där med 3killar och en johannes vid andra sidan som "bråkade" om mig under middagen. efter middagen var det party &efterrätt. och så gick det snabbt och klockan blev 12. så då blev det chanpange, bubblor, skratt, skirk och pussar. jag tappade också min mobil precis på 12slaget så den gick i 100tals bitar, eller 2. mobilen, batteriet och bakstycket. bara för jag hoppade? haha. tillbaka in och mer partayande "kan jag inte få en nyårspuss?" hahaha &gratis sms skickande. vid två-tre satt alla på maggans lillebros rum och spelade wii &satt på datorn, maggan hade tydligen fetat till viki när dem spelade. haha och viki hade lekt katt? [kompish] själv gömde jag ett vapen och skrattade tills jag dog. flaskan erkännde att han har åkt konståkning, hahahahahahahahhaha jag dogade och sprang och berättade det för maggan. hahahaha senare kom maggans lillebror och hans kompisar haha. så låste vi in dom i jakobs rum! HAHAHAHA så jävla roligt. de ringde på hemtelefonen och hotade maggan "du har 3sekuner på dig, sen slår vi in dörren fattar du?" haha så lini gick och la av telefonen, så dem inte kunnde förstöra vårt party<3 jag skrattade så jag låg på golvet. h bara:"näe nu får vi väll släppa ut småungarna" så gjorde vi det och dom var arga som bin, sen gick dem hem. och då skulle dom röva bort mig;c hahaha jakobs kompis grisen skulle ta med mig hem. så dem puttade ut mig på gatan, puttade mig på josses bil, men jag kom undan! hahaha så städade vi och plockade undan till klockan blev 5-halv6. sen fick jag &vix eget privat rum där vi låg och snackade hål i huvet och fantiserade om inbrottstjyvar och scarymovie. puss &tack. sjukt fin nyår, minns typ inte allt nu, men. ja.

tisdag, onsdag &torsdag har jag umgåtts med viki &maggan i vikis brors lägenhet som vi nu kallar vår. hihi vi har haft as mysigt och ätit massa saker &kollat film. sedan idag mötte jag upp virre på bussen och åkte hit, han åkte precis hem. nu blir det fin middag för 3. hångelklubben+ mig

Inga kommentarer: