måndag 28 januari 2008

när jag och viki var i sälen (ett jävla tjat jag vet) så fick jag höra av en kille att jag var resarverad. utav vilken anledning undrar säkert ni? inte minst jag själv. jag resarverad? vad fan betyder det ens? men en sak är säker, jag vet att jag inte är resarverad. men jag tolkar det som att jag är tillbakadragen och tråkig? hoppas att jag inte är det iaf. sedan säger viki till mig att det är för att jag sågade r vid knäna när han raggade på mig? life is a bitch, and so im i! tillbaka nu hemma i helsinborg någon vecka efter sälenresan inser jag att helsingborg är väldigt, vad ska man säga? slampigt (det har blivit mitt nya) det står även i veckorevyn att man ska släppa lös slampan i sig? alla andra helsingborgare har gjort det?! så varför inte jag? idag har jag bestämmt mig. det är dax att börja slampa loss (nej jag ska inte hora runnt, jag lovar!) det är krig, jag har inte startat ett bloggkrig utan slampkrig. fy fan vad jag ska slampa tillbaka folk som slampat mig! nu ska ni fan få se på resarverad!!!

Inga kommentarer: