tisdag 22 januari 2008

23.01

sedan jag kom hem från sälen i lördags kväll har jag sovit i min egen säng 0gånger! jag är bäst på att hitta nattligtsällskap, och jag älskar det. lördag-söndag sov jag hos des, inatt också och natten där emellan i linas säng med lini. igår fick des ett litet skutt, hon ville gå på bio. jag är inte den som är sen på att hänga på, så jag följde med. vi såg försoning, den var fin. älskar scenen när hon är undervattnet i fontänen, det var så fint. filmen i övrigt var, för mig, väldigt överaskande. det vände helatiden när jag trodde det skulle bli bra/dåligt. och när slutet kom ville jag lipa, verkligen stor tjuta. men det gjorde jag inte, som tur var. men hade det varit en annan dag, tid och ett annat humör så hade krokodiltårarna varit där, var så säker. efter bion gick jag med des hem och sov, åt macka i sängen och sov. sov jätte gott inatt och vaknade vid 10, skönt att vakna så sent och inte ha försovigt sig. josse hade fått kassa nyheter igår, så blev en del kramade &pussade på henne idag. jag, maggan &viki var även hemma hos henne och lekte frisör. viki tog det verkligen på allvar, haha! så gulligt "innan var jag vaktmästare nu är jag pasient som väntar" haha sötnos. josse klippte iaf av mitt slitna hår, så nu kan jag ha det uppsläppt utan att det ska vara fult och äckligt. imorgon blir det en ny blondering. viki fick också topparna klippta och en fin lugg, maggans dreads blev fixade efter lite tjaffsande också. (hehe) sedan blev det 4pers i josses mysa säng. jag är så lycklig att jag har så fina vänner som man kan umgås med och säga, göra vadsom helst utan att någon tycker man är riktigt knasig. imorgon började jag 11.45 och slutar 15.30 typ. jag älskar mitt nya shema, mamma också!

antal sms skickade på mindre än 1månad: 914.
terroristen henne själv.

Inga kommentarer: