torsdag 27 december 2007

sheg.

vix var ju hos mig i förrgår så lagade vi mat &kollade på tomten är far till alla barnen +krängde massa gottis &ostbågar. fyfan va slurp i kistan det var. sedan snackade vi hål i huvet på varandra till kl3. dax att sova då, sedan gick vi upp kl9 för att vi skulle möta maggan i stan1030 för att komma ut till väla i tid. maggan var sen så vi missade bussen, men vi tog 232 istället. väla var smockat, men vafan we like. på väla hittade jag fan lite fynd va. en tishirtsklänning med tjejtrcyk, gina. en guldignitring, gina. en halsduk/polo/huva veromoda &en tubtop klänning med fåglar &trädtryck only. jag är sjuktligt nöjd med mina köp. blev såklart lunch också, vadå? när vi är igång äter vi alltid? vi älskar mat! jag käkade wok-kitchen, nam nam NAM! i'm in love. jag älskar thai &kina mat. blir snart helt kär. efter väla var det hem &fixa till sig snabbt sen for jag&lina till des och förfestade lite med des, &anna. mysigt, mysigttjejor. party för emilie sedan, med pizza (ska fan inte äta pizza på länge) &tårta och såklart drunken. kul hade vi iaf, var hemma 3imose efter att vi gick hem från festen. hehe, vi fick vänta lite på lini &orre. kall om rompin. hahah sen gick jag magga &pp mitt i vägen påväg hem. god i miss summer, när vi gick ifrån stationen till maggan i sommras, och sommaren innan det i shorts och med värkande ben. I LOVE MY SUMMER.
imose vaknade jag halv7 och mådde illa som fan. god knows vad hände sen. sedan vaknade jag &maggan vid halv 12 och då blev det prisonbreak &frulle tills klockan var halv 5. we go girl. så ja, idag har vi bara softat, ätit &kollar snygge michel! <3 love. har as ont i magen nu, ska laga mat till mig sen. ris. nam nam. sugen på utgång imorgon kasnke?! får se, får se.

bye

Inga kommentarer: