tisdag 4 december 2007

H18!

skolan var väll somvanligt? eller jag, viki &des terroriserade maggan för hon blev 'sur' på des. lite pill på henne så blev hon glad. jag somnade nästan efter vi hade käkat lunch. mitt i cafeterian, snyggt ida du är så jävla bäst. not. jag fick ig på religons provet. men sasha har ändån lärt mig hur jag ska plugga nu &sasha jag har pluggat! skrivit och skickat in debatt artiklen, börjat leta lite fakta om stress, typ bakgrundsfakta. (WOOOOOOOOOH) och ikväll ska jag läsa minst 2kappel ur boken, jag lovar. efter skolan gick jag &vik och fixade lite julklappar, jag är så sjukligt fattig. men jag fick ihop söta saker iaf. sedan satte jag mig på bussen hem. istället för att lyssna på musik så ringde jag till hilda, hon fyller ju 18idag. vi pratade hela bussresan hem. (jag saknar dig) mitt i vårt samtal kommer det en biff, altså hans axlat &armar shit moma. han satte sig brevid mig och typ mosade in mig mot fönstret. hej biffen? jag blev nästan rädd och vågade knappt röra mig ju.
peace and löve

Inga kommentarer: