måndag 17 december 2007

day

fyfan osegt att gå upp imorse och ställa sig i ett kolsvart rum med lite röd porrig belysning för att få klart lite bilder, japp. jag fick nästan dra mig upp ur sängen, då hade jag fått ett sms som jag läste i sömne typ. sedan blev det the voice o frulle. hade även redovisning på fackteckningen idag, hihi annmarie tyckte mina bilder liknade filippa k's? jag bara tackade &tog emot. det blev faktis ganska snyggt &jag är nöjd. yeh. när jag kom hem åt jag en apelsin &drack te franför gimlore gilrs &oc. wi, älskar att komma hem till det lagom avkoppling efter shulen för mig. åkte &handalade chippe med dippe till mig lini &palo, sen kom palo hit. i mys byxor såklart. värsta mysigt, paula är så störd i huvet. också är hon lite gravid i magen. ahahahha jag dör. måste lägga in bilderna imorgon. nu ska jag vila, min hals är helt cp &min näsa är täppt as a fucking nånting. jobbigt värre. eh, imorgon är det tisdag. vilket innebär teater repition (vi ska spela upp på torsdag) jag spelar tv. sedan innnebandy matcherna och hejja på josse. hoppas på att få träffa my beloved vix o des också.

puzzybebih

1 kommentar:

Paula sa...

HAHAHHA jag är gravid i magen :* woopsie