måndag 26 november 2007

åtta

tänkte skriva 8konstiga sanningar om mig själv, varför sifftan 8a vet jag inte.

1. jag har sjuka tvångstankar när det gäller att jag ska läsa en text. om jag börjar läsa, måste jag sluta. då får INGEN störa. om jag slutar läsa, går vidare och läser en annan text, måste jag tillslut gå tillbaka &läsa klart. jobbigt för mig som läser hur många bloggar som helst.
2. jag kan inte sova i tröja/linne/whatever, för då klär jag av mig i sömne, jag har försökt att sova i tröja. slutar alltid med att jag vaknar utan? mina kompisar har vant sig, love you guys:*
3. om någon sover över hos mig &jag sedan bytar plats på sängen så vet jag alltid vem som sovit i min säng när den står där den står efter jag mublerat om. jag kan tex plasera sängen ihop med när ebba sov hos mig. eller emma, eller vemfan som. as jobbigt. vaknade här om dagen och första tanken var "fan fan fan måste flytta sängen"
4. jag har sjukt lätt att gråta. ledsen, glad, trött, sur, arg, förvånad, lycklig. ja alltid. när jag fick thea bölade jag aslänge, av lycka.
5. jag har sjukt mycket fobi för siffran 13, jag hatar den. speciellt fredagen den 13e.
6. jag är en sjukt stökig person. har stökigt överallt, fast jag städar. gardroben, badrumsskåpet, väskan, skolskåpet, skrivbordet. ja, you name it.
7. om jag ska sova ensam måste jag ha ljuset tänt, eller jag har ett stearin ljus brevid min säng. en natt glömde jag det, så det kom stearin över hela min säng. då fick jag inte ha ljus på rummet av min mamma på 6månader. det var i 2an, på gymnasiet.
8. när jag är orolig, arg eller ledsen så får jag ont i mina underarmar. sjukt ont, jag kan inte ens hålla armarna uppe.

HAHA JAG ÄR SÅ JÄVLA KONSTIG. MEN DETTA VAR SKÖNT.

Inga kommentarer: